Thursday, February 23, 2006

Vi venter stadig

Der sker ingenting på "næstebarn"fronten.
Vi venter mere og mere utålmodigt på besked fra AC. Dog ved vi jo at det lige pludselig sker og så er alt jo glemt.
Christian har vinterferie ligenu og nyder friheden, har besøg eller er på besøg.
Han har været i Slaraffenland, eller giraffenland som Malthe siger, med faster og fættrene og skal i biffen idag.
Igår blev min lillebror fejret, nu er vi lige gamle, hehe. Tillykke med fødselsdagen endnu engang.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hej alle tre.
Jeg håber I holder til spændingen. Jeg kan mærke at det er nødvendigt at udvikle en god evne til at fortrænge, for ikke at tænke på hvornår det mon sker hele tiden. Men det kunne lige passe at det sker mens Bedsterne er i Rom. Iøvrigt en hilsen fra dem, de er vel ankommet og bor godt.
Mange tanker og knus fra mig

11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hov. Jeg kan ikke huske hvordan jeg logger på med mit bruger navn. Men den forrige besked var altså fra Faster jordmor.

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home