Tuesday, November 27, 2007

Gensyn med Addis

Ja så har jeg taget en beslutning. En nær veninde har brug for hjælp og jeg kan hjælpe.
Derfor tager jeg til Addis Ababa torsdag morgen tidligt og er der i en uge. De er nede for at hente deres yngste søn og er stødt ind i nogle problemer så opholdet trækker ud. Det kræver en ekstra voksen til deres store dreng og da er jeg en af dem han er tryg ved.
Mine egne drenge klare sig fint herhjemme har de forsikret mig om og de har fået masser af tilsagn om back-up hvis der skulle blive brug for det.
Når jeg vender hjem vil jeg berette om turen, nu skal der pakkes og jeg skal have styr på det sidste.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Kæreste Mette.

Du er fantastisk.
Rigtig god tur.
Håber at der også bliver god tid til hygge - og til at få lidt Addis ind under huden igen.
Pas godt på dig selv.
Glæder mig til vi ses igen.

Mange knus Mette

7:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nej hvor er det bare fint at du lige kunne tage en tur til ADDIS.
Hils dernede.
og hils Terefe hvis de møder ham fra Eyoale og Anna + Hugo from, Faroe Island.
Håner at i alle samen har det godt.
Hilsen MArkus fra Zonen (Anna)

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home