Wednesday, August 08, 2007

Er i klar over...

...at jeg nu er mor til en stor dreng på 12 år ?
Jeg synes denne fødselsdag er en af de skelsættende.
Christian er blevet så moden, en ung mand, her de sidste måneder.
Jeg ved godt det fortsætter, men han har virkelig taget syvmileskridt den sidste tid.
Endnu engang bliver jeg facineret af at følge et menneskes udvikling så tæt, være helt nær, når verden braser eller giver noget af det bedste fra sig.
Jeg er stolt af min store søn, han er et rigtig rart menneske at være sammen med.
Hans fødselsdag startede teenagesent kl. 10 med gave på sengen. Penge til et af hans få, men store ønsker. Efter en hjemmelavet brunch måtte vi afsted efter 1. ønsket: en ny mobil. Vi fik den rigtige og drengen var lykkelig.
Så fik vi besøg af vores kære og gode venner, 5 + 1 stks, børn og voksne til is, leg og hygge. Bedstemors cykel fandt også vejen forbi på vej hjem fra arbejde.
Kl. 19 sad vi bænket på restaurant (ikke MacDonalds denne gang) klar til at indtage dagens store måltid. Fødselsdagsbarnet strålede om kap med solen udenfor da en tallerken med oksefilet, spareribs og BBQkylling samt pommesfrites, blev placeret på bordet og indtaget i en vis fart. Dagen slutter med en biftur med far. Æblet falder jo ikke langt fra stammen her, så jeg ser for mig de to vride sig af grin til "Simpsons the Movie".

Jeg vil glæde mig til endnu et dejligt år sammen med Christian. Nyde fortroligheden og glæde mig til at se hvor han bevæger sig henad.

Her et par drenge klar til besøg hos faster Camilla.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Kære Mette & Co.

Tillykke med din store søn.
Ja - han er dejlig - og pludselig også stor!!!
Lyder til at I havde en rigtig dejlig dag.

Knus Mette

1:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tillykke med den unge mand:o)
Ja, tiden flyver...

Kh. Iben

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home