Thursday, May 31, 2007

Her sidst i maj.

Nu har Daniel gået i vuggestue en måned. Han har fundet sig fint til rette og er glad for at være der. Han synes IKKE det er særlig fedt at sige farvel om morgenen, men det går hurtigt i sig selv og så er han bare igang.
Hans sprog har ændret sig en del, flere ord og sætninger kommer dumpende. Efterhånden prøver han også at fortælle hvad han oplever og ser, dog forstår vi ikke altid meningen desværre.
At maj måned er gået betyder jo så også at 1. juni står for døren, altså min første arbejdsdag efter 14 måneders orlov. Det er altså ikke med glæde jeg ser frem til i morgen, forhåbentlig bliver det som mange siger at når først man er afsted såå....
Men hvordan skal jeg dog nå al det jeg så gerne vil ? Nå vi får se, der findes jo flere løsninger på det problem.

Og så lige et billede af 3 seje fætre


og en lille gavtyv

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hej Mette,

Ja, hvor blev tiden dog af, det er pokkers, at du skal starte... Meen heldigvis har vi jo taget aftener og weekender i brug for at ses både med drengebanden og bare os tøser. Jeg håber, du er blevet frisk igen og at det ikke er så tosset endda at være tilbage på din pind, om ikke andet tror jeg, at dine kollegaer har savnet dig.

Knus fra Iben

2:19 PM  

Post a Comment

<< Home