Wednesday, April 18, 2007

Farvel

Idag måtte vi tage afsked med Batman, næsten 15 år gammel. Christian (efter eget udtrykkelige ønske) og jeg kørte til dyrlægen med ham og da vi kom hjem mødte vi Allan og Daniel i indkørslen, de havde været på gåtur imens.
Daniel havde plukket blomster og da han så kurven, vi havde haft Batman i, spurgte han efter ham. Vi fortalte at Batman var væk og resolut smed Daniel blomsterne ned i kurven, det var så fint og jeg måtte lige synke engang ekstra.


En anden ting. Jeg vil jo nødig stå tilbage for noget, så jeg er blevet overtalt til at skulle løbe Eventyrløb igen (plus alle de andre løb henover sommeren og 1/2 marathon næste år) Derfor var jeg med Gitte til fortræning igår. Vi var høje i hatten og besluttede at løbe med på 7 km. Det gik super fint, benene og vejret var med os, så vi klarede hele turen uden stop. Jeg er altså nødt til at virke lidt blæret for jeg har stort set ikke løbet i over et år, så jeg var topmotiveret i går, da jeg kom hjem. Jeg havde helt glemt hvor fantastisk godt man har det efter en løbetur.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Altså Mette, hvor er du sej... sådan bare lige at løbe 7 km UDEN stop. Gisp, godt gået.

Men trist med gamle Batman.
De små pus kan nogle gange lige gøre det, man selv gerne ville. Meget sødt med blomster i Batmans kurv - nårh den lille sukkerknald ;o)

Nu er der ikke lang tid til vi ses igen - nedtællingen er begyndt, og vi glæææææder os!!!

Knus Mette & Co.

7:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kære Batman,

Sov godt!

Kh. Iben

8:12 PM  

Post a Comment

<< Home