Friday, March 02, 2007

Ønskeseddel

På fleres opfordring kommer her en ønskeseddel.
Jeg har jo alt i hele verden, så jeg har lidt svært med hvad jeg skal ønske mig til min fødselsdag, jeg beklager.

Et fællesønske er: Bålgrill ( som den Kenneth og bedstefar har)

Mine ønsker:
Gavekort til kosmetolog (evnt. skolen) til en ansigtsbehandling m.m.
Lækkert undertøj
Parfume: Issey Miyake L'Eau D'Issey
Bog: Drageløberen af Khaled Hosseini
Andre spændende bøger.
Tøj (gavekort eller penge, dertil uhmm)
"lær at spille klaver"bog (jeg kan noder)
Billet (og følgeskab) til Erann D- koncert i Assens d. 22 marts ( tihi Camilla)
En middag i Tyrkiet sidst i september.
CD med Erann, den nyeste.

der kommer forhåbentligt mere

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hej Mette.

Tak for fødselsdagshilsnerne til de to "drenge" i vores familie - jeg kan se, at du snart selv fylder år...sig mig: det er da vel ikke rundt for dit vedkommende i år, hva'? (hvornår er det nu lige...?) Husk, at der er service, stole mm. til låns i nabohuset, hvis der skal være stor fest...men på den anden side: man blæser vel ikke en 33 års fødselsdag helt ud af proportioner ;-)

Mange varme hilsner fra os alle her i det nu forårslune Colorado!

6:07 PM  

Post a Comment

<< Home