Saturday, December 24, 2005

Glædelig jul

Så er alt klar til imorgen. Gaverne pakket ind og sønnike lagt i seng fuld af forventning. Iøvrigt i sit nyrenoverede værelse, det er blevet superlækkert, han ligner verdens lykkeligste dreng når han ligger der i sin seng på hemsen.

Vi har fejret Wigger den halve dag, TILLYKKE med de 40 år imorgen.

Jeg glæder mig meget over at jeg skal fejre jul med familien i år, det var ellers meningen at jeg skulle på arbejde, men jeg har verdens bedste kollega og løbeveninde som tilbød at tage vagten for mig. Endnu en stor tak til Gitte.

Næste jul er vi en mere i familien, det er hyggeligt at tænke på. Vi står fortsat nr. 11, det er vist det tal vi går det nye år i møde med.
Alle der læser med her ønskes en glædelig jul og et godt nytår, vi glæder os i hvertfald til år 2006.

0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home