Saturday, March 11, 2006

Endnu en uge

Det blev fredag og vi fik ingen glædelige opkald fra AC.
Det var ellers en dejlig uge med fødselsdaggæster og gaver til mig ;-)

Der er ikke meget at fortælle for dagene går jo bare, fyldt ud af både spænding og almindelige hverdagsting.
Jeg tror alle andre er mere utålmodige end os ;-), det er nok som at gå over tiden, det har jeg godt nok ikke prøvet før, men det er jo også os selv der sætter deadlines og ønskedatoer.
Jeg forstår selvfølgelig godt utålmodigheden, det er jo vildt spændende.

Der er så mange søde mennesker, der har kontaktet os, via email og Adoptionzone.dk (min "mødre/fædregruppe" på internettet), med tilbud om gode råd o. a.
1000 tak for det, jeg er sikker på at jeg vil vende tilbage når vi ved noget mere konkret omkring rejsen.
Det er fantastisk at opleve denne samhørighed, der altså strækker sig ud over det alm. mødregruppekoncept.
Det er så enkelt og ukompliceret for man er med eller ikke med alt efter behov og lyst. Dog får man et vist afhængighedsforhold til det. Der er så mange, der deler ud af glæder og sorger, gode råd og erfaringer, at man ikke ønsker at gå glip af noget og gerne vil bidrage selv.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

17.marts 2006
Hej
Vi havde sådan glædet os til nyheden og så står der bare sådan en æld gammel uge nyhed

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home