Saturday, March 18, 2006

Øv Øv :-(

Jeg kan bare gentage mig selv. Telefonopkaldet lader stadig vente på sig, det hjalp ikke engang at jeg endelig fik min nye mobiltelefon (julegaven fra Allan og Christian).
Den er jeg tilgengæld rigtig glad for. Hvad siger du, FasterJordmor ?

Imorges var jeg dog med til en fødsel. I forbindelse med mit ekstrajob, overværede jeg fødslen af en lille yndig pige, det synes jeg var stort, dejlig start på dagen.

Min store niece er flyttet hjemmefra ...... og ned i vores kælderlejlighed ;-)
Det er hyggeligt at have hende tæt på.

Lad os se hvad næste uge bringer, det må vel snart være tid for forløsning.

Hov, forresten jeg vil lige anbefale filmen "Efter brylluppet" af Susanne Bier, ikke mindst til Indien/Mumbai interesserede. God film (med kleenexbehov) og fine optagelser fra Mumbai.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Ja, forløsningen kommer forhåbentlig snart. Jeg har hørt at Christian har indgået et væddemål med bedstemor, spændende hvem der vinder, jeg tror du gør, Christian.
Og jo Mette den er da for fed vores nye mobil, den er der nogle der er lidt misundelig på.
Mange knus fra Fasterjordmor.

9:52 AM  

Post a Comment

<< Home