Sunday, May 18, 2008

Et øjeblik af lykke...

I dag, en helt almindelig lørdag i maj. ikke fordi solen skinnede, ikke fordi det var specielt varmt, ingen vi kender har fødselsdag, ingen har vundet noget, egentlig er der ikke noget som sådan at fejre. Alligevel blev det en dag hvor Christian og jeg lavede aftensmad sammen, menuen bestemt af Christian og der blev dækket fint bord. Vi sad alle fire og nød maden og hinanden, roen og glæden ved at være os fire.



Imorgen skal Daniel og jeg i mødregruppe og vi glæder os. Christian skal til rollespil med fætter Lasse og Allan tjah mon ikke han skal lade op til en uge med masser af arbejde.
Jeg har fået lov at blive hjemme hele ugen fra job, for at være sammen med strejkeramte Daniel. Det bliver faktisk helt hyggeligt. Legehuset skal males, så det kan blive helt færdigt. I skal nok få det at se. Det bliver rigtig fint.

Jeg har en del at lave både i Etiopienforeningens bestyrelse og små sy opgaver, men det er sjovt og tænk sig jeg er ved at lære at være lidt mere struktureret... ja ja nu gror træerne jo ikke ind i himlen, men jeg har bare lige fået ryddet en hel del hængepartier af vejen og det kender vi jo alle følelsen af.

Hov Daddy forresten det er Kenneth der er den lykkelige far. Men Camilla byder også ind med en fætter/kusine til november.
Så der bliver fyldt godt op om spisebordet på Bakkeskråningen efterhånden. Gad vist om der snart skal bygges ud igen, det kan jo ikke vare længe inden der kommer kærester til. Æblet falder jo ikke så langt fra stammen.

0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home