Thursday, March 30, 2006

Lidt mere..

Nu ved vi, at vi skal bo på TDS guesthouse, de har plads til os på det værelse vi spurgte efter.
Jeg har bedt om en endelig bekræftelse og så skulle den sag også være iorden.
Det er fantastisk dejligt at tingene bare glider.
jeg har fri resten af denne uge og har fået feriedage mandag og tirsdag, så jeg skal kun have de 2 nattevagter onsdag og torsdag i næste uge,inden jeg går på orlov JUUBIIIIIII

Der er blevet købt lidt mere ind og jeg har øvet mig i at samle en nyvasket voksipose ( Haha Sanne, jeg kunne godt ;-))
I dag maler jeg værelset, så det kan gøres færdigt fredag/ lørdag
Lørdag aften skal bruges til, udover at have Malthe på besøg, at lave en "drejebog" over hvad vi synes, der er vigtigt at filme/fotografere til brug til en lille film til Sofonias.
På søndag skal vi til Horsens og besøge en sød fam. som har en søn på 2,5 år og som skal hente en mere på 3-4 mdr. forhåbentlig samtig med os. Vi glæder os til at møde dem (og få snakket en masse og måske nogle gode råd).

Når jeg læser tilbage her i bloggen, er det spøjst at se hvor stor en forskel det lille telefonopkald kan gøre.
Lørdag d. 18 skriver jeg ØV og er så småt ved at gå i spåner, (tak for snakken søndag, Sanne) og mandag eftermiddag skinner solen som var det d. 8 august 1995.
D. 20 marts vil vist kun blive overgået af d. 11 april, hvor vi møder Sofonias.
Når man adopterer, er der flere datoer, der får så stor betydning.

2 Kommentarer:

Blogger Sanne m.fl. said...

Hej Mette
Ja, jeg var noget videre imponeret, dér, over at du kunne samle en Voksi. ;oD
Tak for hjælpen med i tirsdags. Forbløffende energi du lægger for dagen, men du har jo heller ikk eså lang tid at bygge rede i, så det er om at komme ud af hullerne!
Jeg glæder mig over at følge med på nærmeste hold og jeg håber I får en rigtig hyggelig dag i Horsens på søndag... men inden da kommer vi altså lige forbi med den berømte Voksi og tøj i lange baner!
Vi ses og hils de andre - også Malthe!
Kram Sanne

10:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kære Mette, Allan og Christian

Dejlig rejsebeskrivelse og et skøøønt billede af familiens lillebror, han er rigtignok et meget lækkert (og smukt) barn.
Skønt at høre at det går så godt, og at Sofonias er glad, tillidsfuld, og sikkert bliver tyndslidt på kinderne af kys.

Mange kærlige hilsner
Helle, Jaris og Laura

11:16 PM  

Post a Comment

<< Home