Monday, June 02, 2008

En gang til....

I lørdags gjorde jeg det igen. Ikke alene, heller ikke denne gang, det vil aldrig blive gjort alene.
Men sejren og glæden er ikke mindre, tværtimod.
At hoppe ind over mållinien efter at have løbet 21.097 km.
Henover Storebæltsbroen, med min løbemakker og så iøvrigt 10.000 andre.Det er sgu da stort.
Jeg er ihvertfald svært godt tilfreds med mig selv og min præstation. 2 timer og 17 minutter varede det fra start til slut. Jeg var lige så høj som broen af oplevelsen og det er ikke sidste gang. De næste mål er allerede sat.
Måske man så skulle træne lidt mere ????? Det ville nok have gjort lidt mindre ondt i lårene, men pyt det går over.
Vi overnattede i Nyborg og spiste morgenmad på stranden. En skøn sommermorgen, den første i år (altså efter kalenderen). Vejret har jo i flere dage, ja nærmest uger været upåklageligt.







Efter en dejlig varm dag er det et hit at blive afkølet i poolen.
2 stk vidunderlige vandhunde.



1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen:
DU ER BARE SUPER SEJ!!!!
Kanongodt gået ;o)

Knus Mette

10:23 AM  

Post a Comment

<< Home