Friday, June 02, 2006

Dåbsdato ændres

Tjah, ændringer skal der til.
Vi var ikke opmærksomme på at hvis ikke adoptionsbevillingen var i hus inden dåben, ville Daniel blive døbt i hans første navn og ikke det navn vi gerne vil give ham.
Derfor har vi besluttet at udsætte dåben til senere på året. Et forsigtigt bud bliver d. 15 okt, samme dato som Christians.
Vi skal bare lige have grønt lys for at "vores" præst kan den dag.
Det ærgrer mig en del at Daniel så ikke kan blive døbt i familiens dåbskjole, men sådan er det så. Måske kunne han prøve den og vi kunne tage et billede, sådan bare for sjov !?! Hmm måske...

Jeg nyder dagene herhjemme, og det er spændende at se alt det der sker med Daniel, nærmest fra dag til dag.
Min store dreng er også i rivende udvikling, han nærmer sig mere og mere den dejlige pubertet, fyldt i hovedet af meninger og følelser der ikke altid er til at styre.
Jeg har ikke lov at skrive så meget om ham og det respekterer jeg fuldt ud. Det er jo ikke meningen at ungerne skal udleveres på denne side her.
Det eneste jeg vil skrive er at jeg er stolt af ham og det glæder mig hver dag at han viser mig den tillid at få del i det meste af hans liv på godt og ondt.
Når man får et knus af en stor dreng på næsten 11 år og han siger at man er den bedste mor i verden, kan man så ønske sig mere ?

Idag har Rasmus, vores lille ven, som ikke er så lille mere, 2 års fødselsdag TILLYKKE med det.
Vi håber du får en dejlig dag med mor og far og brødrene.
Vi glæder os meget til at fejre dig næste søndag, vi skal nok købe en fin gave til dig.
Imorgen er det så min mor, der skal fejres. Det bliver hyggeligt at tilbringe en dag med jer og broderskabet. Lykønskningen får du når vi kommer. (Du får også en fin gave, mor ;-) )

4 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hej
En utrolig skøn lille knægt i har fået jer, og en glad storebror.
Vi bliver forhåbentlig snart godkendt og er igang med at indhente dok. og div.attester fra venner mm så er der jo lige det med et skriv om hvorfor lige Etiopien, ja hvad skal man dog skrive udover at det er nogle dejlige børn? Det kommer nok.
God hjemme side, men lidt forvirende at finde rundt i mht. hvis man leder efter f.eks jeres 3 fase. sidste nyt er til at finde

2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

good site

8:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

best site

8:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

good site

8:42 AM  

Post a Comment

<< Home