Monday, June 12, 2006

Søg og du skal finde...

Der er efterhånden rigtig mange der kender denne blog og følger med i vores hverdag og liv herved.
Det er rigtig hyggeligt at vide at nogle får glæde af den, jeg synes det er sjovt at skrive den og vi vil helt sikkert værdsætte den meget, senere i livet.
Man er meget velkommen til at sende en lille hilsen, hvis i har lyst, jeg forbeholder mig nu retten til at slette anonyme ubehagelige indlæg.
En blog som denne er ikke helt så "brugervenlig" som en hjemmeside, hvad angår opslag efter bestemte emner.
Den foregår kronologisk, som en dagbog. Og min starter med godkendelsesforløbet skrevet i september 2005.
Hvis der er noget i ikke kan finde og gerne vil vide noget om, så bare skriv en kommentar og jeg skal straks hjælpe.

0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home