Friday, August 18, 2006

Hæ Hæ jeg vandt...

...eller OTA-solgryn og jeg vandt kampen over Beauvais, Nestlé og alle de andre børnemadsproducenter.
Daniel er ikke meget for grød, selvom vi har prøvet til med flere forskellige slags og blandet frugtmos i, så er det altså ikke det bedste man kan byde ham.
Men her til formiddag lavede jeg havregrød, sådan noget "nyt" som OTA har fundet på med bær i.
Super nemt og åbenbart velsmagende. I hvert fald spiste drengen en ret stor portion uden at skulle lokkes med fagter og lyde.
Men en gang gør jo ikke reglen, så den næste tid må vise om det bare var en heldig dag i dag.
I eftermiddag får vi besøg af Theis på 6.5 mdr. De bor lige overfor og forældrene (begge hold) har ambitioner om at de skal blive legekammerater, senere skal Elias (overfornaboen) på nu 12 dage også indrages. Han skal dog lige have lov til at vokse lidt, så de 2 store ikke tromler ham ned. Theis er nemlig allerede ret god til at kravle, så de har travlt smådrengene her på vejen.
Jeg har også fundet en mødregruppe, dem skal vi mødes med 1. gang d. 6 sept. Der er Kasper på 1.5 år, Francisco på 9 mdr. og Marcelo på 3.5 år, det bliver sjovt tror jeg

Igår mailede jeg til statsamtet igen, fordi jeg kunne ikke forstå at vi endnu ikke havde modtaget adoptionsbevillingen og nu synes jeg d. 15 sept nærmer sig. Det viste sig at sagen var blevet "forlagt" hos en jurist, der skulle underskrive den. De beklagede meget og lovede højt og helligt at den blev rettet og sendt først i næste uge. Godt jeg efterspurgte den, ellers kunne den have ligget der og blomstret.

0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home