Sunday, July 16, 2006

Hallløjj



NU kravler jeg, eller i hvertfald ca 1 meter, så bliver jeg træt i armene. Benene vil ikke rigtig følge med heller, faktisk er det nemmest med et ben bøjet og et ben strakt, men så trimler jeg omkuld, øv. Nå, jeg øver mig bare lidt mere og så igen og igen og igen.
Ja vi må sige det er en lille figther vi har fået her, Daniel kæmper og kæmper og det skal nok lykkedes for ham.

I onsdags blev Daniel vaccineret igen, så er han helt med efter børnevaccinationsprogrammet. Han tog det med vanlig stil, blev selvfølgelig ked af det ved stikket, men det går jo over igen.
Dagsrytmen er ændret lidt, "vi" vågner først ved 7:30- 8:00-tiden, sover 2-3 timer midt på dagen og måske en lille time sidst på eftermiddagen. kommer derfor først lidt senere i seng, men det er nok også bedre. Ændringen er foranlediget af at vi nogle dage i træk var andre steder henne om aftenen, så hvis det kan fungere sådan er det mægtigt, for der er kæmpe forskel på at stå op før 6 og så at kunne sove til næsten 8. Pyt med at skulle op ved 2-tiden for at give sut eller mad. Men vi ved jo at rytmer ændres hele tiden, når vi taler om smårollinger, så jeg nyder bare at sove længe og vågne ved en morgenfrisk glad dreng, der kalder.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous said...

Hallløjj, hvor er du bare dejlig Daniel :o))
Ja, jeg måtte lige ind og se hvordan det går i den lille familie og jeg kan jo se det går rigtig, rigtig godt.

Der er nu ikke noget som en dejlig Etiopier dreng ;-) Yonas kæmpede også en brav kamp da han skulle lære at kravle, nu kæmper han med at lære at gå.

Mange hilsner Bente fra Zonen.

4:21 PM  

Post a Comment

<< Home